مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-15اقتصادي

فارس من| روزهای دشوار زندگی خانواده چندقلوها


حمایت از چندقلوها، عنوان پویشی است که این روزها در سامانه فارس من داغ شده است، پویشی که برخی خانواده های دارای فرزند چندقلو در خبرگزاری فارس به راه انداخته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاهی و آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، حمایت از چندقلوهای ایرانی، عنوان داغ شده است، پویشی که برخی خانواده های دارای فرزند چندقلو در خبرگزاری فارس به راه انداخته اند.

 حامیان این پویش نوشته اند: مشکلات و مسائل ما رفته رفته با فرزندانمان بزرگتر می شود و واقعاً در این شرایط بحرانی اقتصادی و نبود شغل و مسکن مناسب، خانواده های پرجمعیت ما درگیر چالش های بزرگی هستند .

در این باره بهاره قشلاقی مدیر و از حامیان این پویش به خبرنگار فارس گفت: کمک بهزیستی به سه قلوها، یک میلیون 100 هزارتومان است و این هزینه کفاف مخارج فرزندانمان را نمی دهد.

قشلاقی با تأکید بر برخی مشکلات پیش روی خانواده های سه قلوها،گفت: این فرزندان باید در زمان تولد تحت سرپرستی قرار بگیرند چرا که با این حقوق ها نمی توان فرزندان سه قلو را  حمایت کرد.

وی تأکید کرد: برخی از خانواده های دارای چندقلو می گویند ما هرساله در ابتدای آغاز مدرسه 20 میلیون وام می گیریم تا بتوانیم هزینه های مدرسه فرزندانمان را پرداخت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| روزهای دشوار زندگی خانواده چندقلوها

فارس من| روزهای دشوار زندگی خانواده چندقلوها